vill någon ta över min förkylning?

Nu börjar faktiskt jag bli lite less. Har försökt hålla humöret uppe, och när jag fick gå tillbaks till jobbet i onsdags trodde jag verkligen att mina friska dagar började se dagens ljus. Men ICKE då. Idag var det bara att ta sig hem ifrån jobbet då kroppen säger ifrån med att jag får springa in på toaletten och spy. INTE OKEJ! Nu mår jag bättre igen. Lite svårt att äta bara. Har TOKONT i halsen IGEN! Nu får det faktiskt vara nog. Nu hoppas jag att mamma och pappa kommer med lite magisk medicin så att jag får bli frisk på riktigt. Nästa vecka väntar det sista på jobbet innan nyöppningen och jag vill väldigt gärna få vara med på det i alla fall. Så de så.

Annars. Inte mycket.
Vill göra om/fixa iordning här hemma innan lilltjejen bestämmer sig för att komma ut. Har så mycket idéer på saker jag vill göra. Längtar även efter sol och värme. Tur att våren är på ingång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0