onsdagsfika

Började dagen med att städa lite och åka iväg och handla frukost. Lite senare åkte Christian till jobbet och Lotta tittade över en sväng och busade lite med Elina. Sen gick Lotta hem igen och Elina skulle ha lite mat och somnade sedan en stund i sin säng. Jag fick ett sms om att vårt fika-besök för dagen var på väg. Jag kastade ihop en liten sockerkaka och snart så knackade det på dörren. Petra och Elvira hade hittat hit. Riktigt trevligt med besök och Elina fick en lite större kompis att leka med. Elvira blev stora tjejen häromdagen då hon fyllde 1 år. Riktigt mysig eftermiddag. Söta Elvira undersökte allt i lägenheten - Härliga tjej! Man får lite ny energi när man har någon att umgås med. tack!
Sen när de hade åkt hem vandra jag över till Lotta för att följa med och titta när Amanda skulle iväg på friidrott.
 
Nu sover prinsessan och jag sitter och väntar på att Christian ska komma hem. Han bör trilla in genom dörren närsom nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0