sensommar

Nu var det åter länge sedan jag lyckades kladda ner några rader här. Känns knappt som om vi är hemma något. Under förra helgen torsd-söndag hade vi besök av hela familjen Andersson (farbror m. fru och barn) som var här i och med cykelvasan som Håkan, Niklas och Christian skulle cykla. Alla lyckades genomföra hela loppet. Blev så stolt över min älskling som lyckades förbättre sitt resultat från förra året med över en timme. <3
Måndag-onsdag sov hela familjen i stugan en sista gång för denna sommar, vilket betyder att det har blivit tre stycken tillfällen som vi bott där i år. Perfekt!
Igår var jag iväg ut i skogen(?) och hälsade på (fotografen) Malin och vi såg till att bege oss iväg på en liten fotosession. Så i detta inlägg blir det faktiskt några bilder på mig istället för min lilla raring till dotter.

Här är några foton ifrån fotograferingen.
 
 







 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0