magsjuk igen?

När ska denna sjukdomstid få sitt slut? Tycker det varit risk för magsjuka och förkylningar allt för länge nu. Andra omgången magsjuka för min del. Elina har varit dålig i början på förra veckan. Hoppas att denna gång inte blir så farlig för min del. Endast en kräkning so far, och jag hoppas det bara blir bättre nu. Har jobbigast med ryggen som gör så ont då jag ligger ner hela tiden, men har tagit en Ipren mot detta nu i alla fall. Är så långtråkigt att bosätta sig i sovrummet. Saknar mina två hjärtan som har bosatt sig ute i vardagsrummet för att klara sig undan smittan. Önskar mig en TV här inne nu. Har i alla fall fått datorn så att jag har något att göra. Dricker äcklig vätskeersättning och det kurrar i magen. Undrar på om jag ska våga äta något..
 
Nej, nu ska jag ögonshoppa på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0