En bra dag.

Idag har varit en bra dag.
 
Den började med att jag fick sovmorgon då Christian gick upp med Elina imorse. TACK! :)
 
Tog sen en shoppingtur på IKEA med Emma, och med mig hem fick jag krokar till hallen och nya gardiner och gardinstång till sovrummet. Alltid en liten bit på vägen med det som jag vill fixa här hemma. Sen blev det lunch på pizzerian. Mycket trevligt var det. Saknar alla mina jobbarkompisar från IKEA så det är tur att jag träffar några av dem fortfarande. Lycka!
 
Sen var det bara att åka hem och ladda lite inför dagens träningspass. Tredje träningen nu på tre dagar, imorgon blir det fjärde i rad. Känns underbart. På Friskis träffade jag på fler bekanta ansikten, väldigt rolig överraskning.

Hem duscha, lägga Elina, prata med mamma och sen söka jobb samtidigt som man kan lyssna på lite musik. Tänk va glad lite musik kan göra en.
 
Förresten, som jag längtar tills torsdag då jag och Emelie ska ha filmkväll. Och på onsdag är det dags för Grey's Anatomy igen. Tider går så jäkla fort.
 
Nu är det dags att krypa ner under täcket. Gissar på att det blir en tidig morgon då Elina har fått för sig att vakna kl:06 varje morgon nu. snark!
 
 Olika strumpor på sig, precis som sin mor brukar ha. ooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0