smyckesfotografering

Fotografering av smycken (desireedesign) med Erica som modell. Emma var dagens duktiga fotograf.

Idag begav jag, Erica och Niklas bort med buss 474 från slussen till en hållplats som hette villagatan.
Här mötte fotografen Emma upp oss och det var dags för lite fotograferingar av mina smycken ifrån desireedesign.
Erica var som sagt den vackra modellen och gjorde ett jättefint jobb av att vara fin och visa upp mina smycken. Nu är det bara att vänta på bilderna, vilka blev riktigt bra. Tack så otroligt mycket till alla som hjälpte till, samt till (kusin) Niklas som gjorde en stark insats i att springa och handla pizza när jag blev så hungrig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0