Evelina ,

ifrån smyckesfotografering med   Fotograf: Emilia Öije.  Modell: Evelina  Makeup&hår: jag

Under veckan som var dök det ner ett litet brev i min låda,
i detta brev gömde sig en cd-skiva,
och på denna cd-skiva fanns det en massa bilder.
Jag har fått mina makeupbilder i större format ifrån fotograferingarna med underbara fotografen
Emilia Öije.
Nu ska jag kolla igen vad det är för bilder som jag vill ha, och sedan ska jag framkalla några bilder i lite större format för att ha i min lille bok, mitt portfolio.

Bilden ovan är ifrån en smyckesfotografering med smycken ifrån desireedesign.se.
Foto: Emilia Öije
Modell: Evelina
Makeup&hår: jag.

Kommentarer
Postat av: Mix Archer

Riktig shysst stylin, gillar verkligen mer naturellt. I thailand öser de på smink

2009-04-02 @ 22:36:42
URL: http://www,mixarcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0