fotograferingavsmyckenidag

matbord/golv/arbetsbänk

Idag har jag, Erica och (min kusin) Niklas varit iväg och hälsat på den otroligt söta och trevliga fotografen Emma för att fotografera lite fina bilder på den vackra Erica tillsammans med mina smycken (desireedesign).
Erica var jätteduktig, likaså var Emma och tillsammans lyckades de få fram jättefina bilder, vilka jag väntar med spänning på. Niklas gjorde också en mycket bra insats med att sprina iväg och handla pizza när jag blev vråålhungrig och inte riktigt kunde koncentrera mig. Jag passade vid detta fotograferingstillfälle att lägga lite makeup, vilket är riktigt roligt.

Spana in lite fina bilder här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0