kvällen är räddad ,

Kom precis hem från att lånat datorn och Internet hemma hos Cat, för att sedan gå ner och handla lite. Kom innanför dörren, packade upp det jag hade handlat och slog igång datorn för att se om Internet KANSKE skulle fungera igen efter lite mer än en veckas tid, och till min enormt stora förvåning, JA, det fungerar!! Så nu kommer det minsann bli lite uppdatering här ska ni se.

Ska snart laga lite middag, men eftersom jag är lite lat då jag lagade lunch själv (till mig själv, fick äta själv) så följde jag Catherines och Björnars råd om att äta veg. schnitzel och till det endast laga iordning lite pommes i ugnen. Jomenvisst, så kommer det allt att bli.

Hur som helst blev i alla fall min kväll räddad då Internet bestämde sig för att hoppa igång, eftersom Christian jobbar till kl22 och varken Internet eller PS3 fungerar här hemma, där med inge surfa på nätet och inge film. Nu fungerar i alla fall en av detta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0