Lyckad träning ,

Kom hem ifrån träningen, som för övrigt gick bättre än väntat, satte mig vid datorn och började skriva ner träningspasset jag kört samt hur det gick. Sedan kom åskan och jag kunde helt enkelt inte gå och duscha. Nu börjar det klarna upp lite ute och jag ska hoppa in i duschen så att jag blir ren och fräsch igen. Får se om jag tar bilen in till Falun (igen, har precis varit där och tränat) för att sitta tillsamman med Christian och hans kompisar på en uteservering(?) ett tag. Det är så tråkigt att vara hemma själv. Det är i alla fall friidrott på TV, lite kul, men däremot så missade jag 100m vilket är det som är roligast att kolla på.

Träningen som sagt gick bättre än väntat. Mycket glad jag är. Jag fick varken ont i knä eller lår(!) vilket gjorde mig glad. Hoppas en frisk kropp håller i sig så att jag kan träna ordentligt ett tag nu och kanske till och med tävla om två veckor.

Förutom träning så har jag varit och åkt gokart idag, vilket jag även gjorde för några veckor sedan. Det gick bättre idag, men även lite sämre. Jag körde på ca: 3sek. snabbare denna gång, men jag lyckades även köra fast ute i sanden. haha! Fick stå och vänta ett helt varv tills att Christian kom och drog min kära "bil" till banan igen. "Bilen" och jag var dock totalt täckta i sand. Inte mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0