I K E A ,

Idag så åkte jag, Christian, Catherine och Björnar iväg till IKEA med släp för att handla lite. Blev borta länge och nu när vi kommit hem är jag såå trött. Vi fick i alla fall med oss en sängram och en liten bokhylla till sovrummet. Sedan blev det lite annat krimskrams. Sängramen blir det nog till att skruva ihop först när vi kommer hem igen från Norrtälje under eller efter helgen. Bilder på hur det blev tillslut ska jag slänga upp då det är klart. Nu är vi båda så trötta att det blir till att slå igång en film och slötitta på.

För övrigt så har jag inte tränat någe denna vecka än, jag upptäckte ju att jag glömt mina joggingskor i Lohärad. Sedan var jag borta hela dagen igår och idag har jag inte heller varit hemma mycket. Idag skulle jag köpa nya skor (vilket faktiskt behövs), men då var vi in på Löplabbet och hon som jobbade där var upptagen med någon annan som prövade tusentals skor på löpbandet och hon hade visst aldrig tid med mig, så vi gav upp.

Igår var jag i alla fall bort till Avesta och gjorde två sminkjobb tillsammans med hårstyling/uppsättningar. Det var Evelina och Sofie som skulle på studentbal. Mycket fina blev de. Håll utkik på min makeupblogg för att se bilder på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0