finbesök ,

Till kvällen får vi som sagt finbesök här hemma. Det är min lillebror som kommer hit och ska hälsa på under helgen.

Jag har precis kommit hem ifrån träningen. Det gick bra och mindra bra. Det gick bra, men jag fick lite ont i knät. "/
Lyckades däremot springa på rätt bra utan att jag fick ont i benet. Kändes lite mot slutet, men tror det bara är för att muskeln inte riktigt orkar med mycket springande ännu.

Nu blir det till att duscha och äta någe lunch för att sedan göra sig redo att åka iväg och sminka lite senare. Medan jag är iväg och sminkar ska väl Christian åka över till sin bror och snickra på lekstugan.

Ska beställa lite pärlor idag också tror jag, eller under helgen. Måste införskaffa lite pärlor till några smycken jag tänkte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0