julstädning påbörjad?

Fick ett ryck idag och började städa lite på fönsterbrädet i köket och i samma veva började jag minsann tvätta fönstrena. Du läste rätt! Jag har putsat fönstrena idag. När jag bodde hemma försökte jag alltid slippa att tvätta mitt fönster för jag tyckte det var så tråkigt och omständigt, men idag kände jag faktiskt att det till och med var lite roligt. Det är mycket man har börjat tycka är roligare nu när man har flyttat till någe eget. Tycker det är helt underbart att ha det rent och fint, vilket till och med gör att det kan vara roligt att städa tidvis. Fixa och dona iordning saker, och ibland ta en storstädning i köket eller liknande. Är ju otroligt skönt när det är klart om inte annat och allt känns så rent och fint. Idag har jag i alla fall fixat fönstrena så de är rena och fina när det är dags att ställa dit adventsljusstakarna. Dock har jag fönstret i sovrummet kvar, får ta det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hos en kille här i ntälje, bor i Grind. Sen blir de utgång! :D

2009-10-31 @ 18:27:43
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/
Postat av: Malin Englund

Va härligt att höra din inspiration...:) Duktig du är...:D Delar du med dig av lite fönstertvättsinspiration? hahaha... här är de inte putsade på två år... börjar bli dags nu... haha.. trevlig helg!!!



kram Malin

mephoto.se

2009-10-31 @ 19:10:31
URL: http://www.mephoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0