solen har hittat hit igen ,


Mysig höstdag.

Igår var en typisk höstdag med regn och rusk, kallt och blött.
Imorse vaknade jag däremot och såg till min glädje att det fina höstvädret var tillbaka, blå himmel och strålande sol (nu har det dock dykt upp lite moln igen, men det gör inte så mycket). Måste säga att vi har haft ett otroligt fint höstväder här uppe i Falun/Grycksbo med mycket sol och värme.
Hoppas det håller i sig ett tag till innan snön kommer. Är väl bara en tidsfråga innan den första snön faller här med.

Har precis varit ute och tränat. Sprungit en massa 20sekunders "intervaller", mycket tungt då man var sjuk hela förra veckan. Kom igång och tränade tisdags efter min förkylning. Tränade dock inte igår eller i torsdags då det blev lite tidsbrist, och tänkte därför köra ett dubbelpass idag. Får se hur det blir för jag kände mig väldigt tjock i halsen nu efter jag har varit ute o sprungit. Det visar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0