happy, I'm so happy!

Fick en kommentar av Jessica "Ja, snart snart snart kommer jag för nu är det maj". Så sant som det är sagt så är det nu maj och våren är nästan här (fortfarande kallt på nätterna). Jessica ska komma och hälsa på här i mitten/slutet på månaden, vilket jag verkligen ser fram emot. Hoppas på sol och värme den helgen, men kan ju som sagt inte bli värre än sist då det var -30grader.

Arbetspasset imorgon blev två timmar längre än tänkt då jag ska jobba stängning (12-19.10). Sedan bjuder även hela helgen på jobb. Skönt att ha något att göra under dagarna. Köpte idag med mig två stycken förvaringslådor hem som jag ska ha under sängen. Måste fixa iordning allt som jag tänkt någon dag när jag har tid. Men just för tillfället är jag upptagen, för nu ska jag titta på TRUE BLOOD!! Ljuva TV-program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0