En vecka kvar.

En vecka kvar till julafton. Äntligen har vi hittat på laddaren till kameran också. Kanske kan bli lite foton uppe på bloggen också istället för massa tråkig text. Idag har jag varit ledig och har hunnit med en del känns det som. Var iväg o blev fotad av bästaste Malin för att föreviga mitt långa hår innan det klipps av på fredag(!) ojojoj. Sen var jag o älsklingen min iväg o åt för att sedan trilla in på bion. Såg Sherlock Holmes 2, vilket enligt mig var en mycket bra film. Kom hem och lyckades till och med plocka fram silverleran en liten stund. Nu ska jag se till o pyssla med det igen.

Nu ska jag allt sova för att sedan vakna upp till en ledig söndag och fjärde advent. Jobbar endast månd-onsd denna vecka för att sedan på torsdag åka ner till Norrtälje/Lohärad och invänta julfirandet. Kan inte riktigt koppla att det är jul så snart. Underbart mysigt ska det bli i alla fall. Funderar på om jag ska lyckas ta tag i lite julklappsshopping under morgondagen. Tror det va.

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0