sommarglädje



Av någon anledning känns det nästan som om jag skulle ha semester. Lika tråkigt att varje gång komma på sig själv med att man ska jobba. Idag igen.

Igår lyckades jag i alla fall byta min tid så att jag fick jobba förmiddag istället, vilket var väldigt trevligt då vi har besök av Tim o Kristin. Blev trevligt väder igår, dock inte lika trevligt som det verkar bli idag, men vi grillade o spelade kubb nere vid stugan. Sen fick vi även besök av Björnar o Catherine (och hennes jättefina bebismage) som skulle spana in hur stugan ser ut nu när den nästan är klar. Jättetrevligt!!

Idag ska jag som sagt jobba, eftermiddag, vilket inte är jättemotiverande när man nu sitter ute på balkongen i den strålande solen. Men så är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0