påskhelg.

Snart ska jag iväg på lunchdate hemma hos söt-Cat. På TV:n visas Sex and the city. Mycket mysigt. Är ledig i två dagar nu. Får se om jag ska göra lite nytta hemma då Christian jobbar eftermiddag. Lotta ska åka iväg under påsken, desamma med Cat och Lisa jobbar. Så jag får roa mig själv.

Vet fortfarande inte när jag får bli ledig då Försäkringskassan ansåg att jag inte hade rätt till graviditetspenning, vilket jag självklart har överklagat. Frågan är bara hur lång tid det tar innan jag får svar på det. Kommer inte kunna jobba länge till, vilket betyder att jag får ta ut semester i annat fall. Inte så roligt.

Förkylningen vill inte ge med sig. Får se om det blir bättre snart eller om jag ska behöva ringa vårdcentralen och se vad de säger. usch o fy.

Nej, GLAD PÅSK på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0