solsken

Kan det vara så att sommarvärmen äntligen är påväg. Igår var det soligt väder och det ser ganska lovande ut för denna fredag också. Igår kväll runt kl:21 åt vår lilla prinsessa lite mat, sen fick hon för sig att hon inte ville ha mer mat förns kl:05.30. Underbart! Vilket betyder att jag fick sova ostört i flera timmar. Efter Elinas lilla frukost bestämde hon sig för att vi skulle vara vakna och busa i någon timme. Sen, när jag märkte att hon höll på att somna igen, packade jag ner lillan i vagnen och gick iväg på en timmes promenad. Så nu har jag fått mig en liten motionstripp på morgonen också. Perfekt!
 
Nu väntar jag på att Christian ska vakna så att jag kan duscha och vi kan ta oss ner på stan en sväng. Sen bär det av till Bjurs för att hälsa på Christians morfar innan det är dags för födelsedagsfika hos Catherine som fyller år imorgon. Ikväll väntar grillning med jobbet hemma hos chefen, dit Elina får följa med då Christian ska iväg till grannen och grilla. Fullt upp denna fredag, som för övrigt verkar kunna bli en riktigt trevlig början på helgen.
 
Igår var förresten vi iväg till BVC och Elina växer så det knakar. Nu har hon passerat 5kg-strecket med sina 5020g och hon är numera 59,5cm lång. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0