Elinauppdatering

Förra helgen var vi som sagt på besök hemma hos min mor & far i Lohärad. Jag, Elina och mamma tog en liten sväng på stan och jag hittade på det här som fick följa med oss hem. Några av plaggen fick Elina av sin mormor. Finns så mycket fint jag skulle vilja köpa till min lilla prinsessa, men det finns inte en chans att hon skulle hinna använda allt då. Nu får jag istället köpa kläder i strl68, vilket hon troligen växer i närsom. Kan ju redan ha vissa plagg i den storleken. Det är riktigt mysigt hemma nu, när lillan är på bra humör i alla fall. Elina utvecklas för varje dag. De senaste dagarna har hon börjat greppa fler saker helt själv. Jag lägger leksakerna runt om henne och helt plötsligt ligger hon och tuggar på något hon har lyckats fiska upp med händerna. Hon sparkar och snurrar över på sida hela tiden. Väntar bara på att hon ska snurra runt till mage, men det kan nog dröja ett tag till. Pratar och skrattar mer och mer. Vill väldigt gärna att vi ska busa med henne hela tiden. Hon vill att vi ska hålla i henne så att hon får stå och sitta mycket också. Sötaste.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0