far och dotter .

Dagarna flyger iväg. Imorgon är det dags för föräldragrupp igen.
Inatt sov Elina väldigt bra, somnade lite senare igår än vanligt. Blev vid ungeför 22.30 istället för kl:22. Vaknade först kl:6 imorse, vilket var riktigt skönt! Hoppas du kör en repris på det inatt då pappa Christian jobbar förmiddag imorgon.
Nu börjar dagarna försvinna och det är snart dags för dop. Idag har jag bakat tårtbottnar som en galning (känns det som i alla fall) och imorgon är det dags att fixa fyllningar till tårtan. Fredag kommer vara fullproppad med saker att göra. Tur att mamma, pappa och mina två bröder kommer upp och hjälper till lite.
Det är faktiskt en del släkt och vänner ifrån Norrtälje/Stockholmsområdet som kommer på dopet, vilket är jättetrevligt. Så roligt när de bjuder till och åker så långt för lilla Elina (och mig och Christian såklart). Väldigt uppskattat! <3

Här är mina två käraste:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0