tisdag

Idag har varit en lång dag. Vi började med att möta upp Helena och Gustav för att vandra ner till öppna förskolan. Där mötte vi många bebisar, bland annat fyra andra sötisar ifrån föräldragruppen. Efter öppnis tog barnvagnsmaffian en sväng ner på stan och kikade i affärerna, för att sedan när alla började bli hungriga stannade till på en lunch på Waynes. Efter det följde jag och Elina med Anna och Emma hem i väntan på att min lilla prinsessa skulle bli trött igen så att vi kunde påbörja den 30-40min långa promenaden hem utan skrik.
 
Självklart hade det kommit in en massa nya fina kläder i märket Newbie på Kapp Ahl. Jag är så kär i dem kläderna. Vill ha allt nytt. Hittade ett bar supersöta byxor, så de fick faktiskt följa med hem. Sen var vi iväg till Babyproffsen och köpte några enkla bitringar till Elina. Hon ska ju tugga på allting.
 
bebisgänget.
 
dagens inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0