gå gå gå gå gåvagn.

Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera här. Det händer så mycket varje dag nu att man inte kommer ihåg vad som har hänt sen när man väl skriver. Nya nöjet här hemma är helt klart att gå fram och tillbaka med gåvagnen. Riktigt roligt tycker hon det är när hon trampar på i en väldans fart.
 
Idag var vi iväg till öppna förskolan - krypklubben igen. Det var länge sedan vi var där nu med sjukdom och allt. Elina tyckte det var superkul. Hon knatade på helt själv stundvis, var så duktig, dock ramlar hon fortfarande rakt bakåt när hon tappar koncentrationen så det gäller att man är med bakom och fångar henne vid de tillfällena. Idag fick hon även för sig att hoppa över att sova middag, blev bara ca: 7min i bilen. Var en riktigt trött tjej nu på kvällen och somnade tidigare än vanligt. Hon som brukar somna tidigt i vanliga fall. Så ikväll hoppas jag att hon sover bra så jag får min egentid framför Grey's Anatomy.
 
På fredag åker vi förresten hem till Lohärad igen. Som jag längtar. fred-måndag. Har till och med lyckats boka in en klipptid på måndag. ÄNTLIGEN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0