stora tjejen.

Nu har vi lyckats ta oss ur både magsjuka och superduperförkylningar. Lite småförkylda bara. Är väl Elina som är värst med lite feber fortfarande, men hoppas att det ger med sig snart också. Elina har lärt sig att stå och har tagit sina första steg. Skruttis börjar bli stor. Den första tanden har nu titta upp och vi börjar få en liten gladare tös här hemma igen. Supermysigt.
Vi har även dykt för första gången på babysimmet. Elina var jätteduktig och fixade det utan problem.
 
I förrgår firades min födelsedag här hemma, blev dock inte så många som kunde komma över på fika p.g.a. sjukdom, vilket resulterade i massor av tårta kvar i kylskåpet. Vi firade även lite i helgen då mina föräldrar kom upp + att vi fick finbesök av min farbror och hans familj som åkte tre timmar hit för en fika och sedan tre timmar hem igen. Riktigt uppskattat!
 
Nu blir det åter igen lite foton på min finaste.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0