hemma i Lohärad ,

I söndags kväll (sent) kom jag hem till Lohärad. Trevligt att vara hemma lite. Tyvärr blir det bara ett kort besök då jag ska hem igen redan imorgon. Jobbar på torsdag så har inte så mycket till val där. Har hunnit med rätt mycket känns det som och träffat trevliga vänner. Imorgon kommer Kajsa hit till Norrtälje, vilket ska bli väldigt trevligt då det var ett tag sedan vi sågs. Sen passade det så bra då jag kommer få skjuts till Uppsala och tåget och då kan Kajsa (som bor i Uppsala) åka med oss dit.

Snö har det kommit också. Otroligt trevligt att det äntligen ville bli lite vinterväder. Nu håller vi alla tummarna för att det vita får stanna kvar tills julafton så att vi för en gångs skull kan få en vit jul. Jag är lite nyfiken på hur mycket snö det har kommit hemma i Grycksbo också, men det får jag se imorgon kväll då jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0