god natt ,

Har inte så mycket att berätta för det är inte så mycket som har hänt. Det känns som jag mest har tränat de senaste dagarna och har jag själv inte tränat så har jag haft små lektioner med friidrott. Det var i alla fall sista gången på Grindskolan igår (vad jag vet i alla fall) där jag har haft lite prova-på-friidrott med barn i åldern 6-8år ungefär.

Träningen för mig går bra, tror jag. Jag har dock börjat må dåligt en stund efter det att träningspassen är klara. Vi har nu här hemma kommit fram till att det kan vara så att jag har för dåligt vätskeintag. Så börja dricka vatten Desirée! säger jag till mig själv.

Tänkte beställa lite nya pärlor här snart föresten. Dags för lite vårsmycken nu tycker jag. Fick lite vårkänsla idag när solen sken och det i alla fall blev +6 grader ute.

Nu ska jag i alla fall gå och sova, snart. Så god natt på er alla!
Saknar min Christian föresten! <3
Längtar så efter honom.
Men snart blir  det flytt så då får vi ses mycket.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv; Japp, solen sken lite på mig när jag sprang & då ploppade de upp bara sådär :P

2009-03-21 @ 18:12:17
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0