två år ,

Idag är det två år sedan jag fick mitt körkort. ;O

Har varit duktig idag och städat och tvättat lite här hemma så att pappa möjligen blir lite glad när han kommer hem. Snäll jag är va (a)
Jag skulle även behöva packa eftersom flytten närmar sig. Har hela tiden trott att det inte är så mycket att packa, eftersom jag faktiskt inte har så mycket att ta med mig. Men här om dagen slog det mig att det faktiskt är en del att packa, med tanke på att alla smycken och pärlor ska med, samt små grejer som ligger överallt. Det blir till att rensa ur lådor lite här & där för att hitta massor av saker som är mina. Uj, plötsligt blev det mycket.

Nu ska jag i alla fall äta lite, för senare idag så ska jag iväg till Bosön och träna, vilket troligen kommer bli mitt sista träningspass där på ett bra tag. Jag hoppas att det ska kännas lite bättre i mitt ben idag och att det förhoppningsvis känns som om det är nära på friskt, tyvärr märkte jag igår att det är ett litet tag kvar innan jag kan springa på max igen, vilket kändes lite surt. Idag är det i alla fall träning, och jag tar bilen och som sällskap får jag med mig Lussan.

Imorgon blir det en trevlig kväll då jag, Lussan och Kajsa ska ha lite melodifestivalkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0