första advent ,



Så var det första advent, det är inte direkt så att man kan förstå det när man tittar ut genom fönstret
-grått och trist, inte minusgrader och INGEN snö!
Hoppas verkligen att det blir ändring på det under veckan och att det blir lite vitt och ljust ute, vilket skulle ge en så mycket bättre julkänsla.

Nu ska jag och mamma plantera om min orkidé och fixa med lite annat, sen vid kl14 ska vi ner på julmarknad i Falun innan de åker hemåt igen. Får som sagt se om jag kan ta mig hem under helgen, vill verkligen gå på julmarknaden i Norrtälje tillsammans med Steph.


Kommentarer
Postat av: cat

Det blir nog julbord på dig tror jag ;) Hahaha

2009-11-30 @ 11:07:44
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0