glöggfika ,



Nu snart kommer Björnar och Catherine hit på lite glöggfika.
Skulle egentligen ha vår glöggpremiär idag, MEN eftersom min mor&far och lillebror var här igår tjuvstartade vi lite med glöggen. Jag och mamma tog oss bl.a. lite glögg då vi bakade våra lussebullar.

Mamma, pappa och bror är nu hemma igen. Vi var ner en liten stund på julmarknaden i Falun, inte för att jag tyckte det var så mycket att se. Mamma köpte däremot fina salladsbestick till mig som vi hittade inne i en butik. TACK!

Imorgon är det jobb igen. Upp tidigt tidigt tidigt.


Kommentarer
Postat av: Louise

Glad för dig tjejen att du hittat ett Jobb :) äntligen darling! Åker du till Bosön nästa helg? Vore ju kul att se dig då, ta med mitt linne isåfall (a) hahah! PUSS

2009-11-29 @ 20:29:27
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/
Postat av: cat

Det var jättemysigt och gott! Tack så mycket att vi fick komma =)

2009-11-30 @ 11:08:32
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0