myskväll ,

Idag åt vi god mat här hemma - Lamm"kotletter", egengjord klyftpotatis, rödvinssås o beasås! mums.
Nu väntar jag på att Idol ska börja, eller till jag kan börja plocka fram mina chips och cola. Ikväll kommer jag minsann ha en härlig myskväll framför TV:n med min karl, (det är ju faktiskt kärlekstema ikväll). Sedan måste jag gå o sova för att sedan gå upp tidigt så att jag hinner med bussen kl0815 till Rättvik där jag ska sminka lite. Ska bli kul, men kan nog komma o bli en låång dag vilket gör att man är så trött när man kommer hem igen.

Föresten så var jag och Christian ner i förrådet och ordnade lite. Detta för att jag ville leta reda på alla julsaker vi har så jag vet vad som finns och vad som måste införskaffas(!). Det visade sig att vi bara hade en adventsljusstake, vilket betyder att två till måste köpas hem. Nästa vecka ska det storstädas för att sedan adventpyntas så att allt är fint när min mor o far kommer hit till nästa helg. wiiiee!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv; Ja det är väl just det. Men känslan i dessa böcker, jösses säger jag bara ^^

2009-11-20 @ 20:25:27
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0