unikt smycke i julklapp?

Dags för julklappshandling?


Detta armbandet gjorde jag till en kompis då hon tog studenten.

Jag har varit lite dålig på att sätta mig ner med mina pälror och tillverka smycken på senaste tiden, efter det att jag flyttade. Har inte riktigt fått ordning på allt känns det som. Jag städade ur lite innan jga flyttade men skulle behöva städa ut lite mer, samt fixa bra förvaring till allt så att man har koll på allt material.
NU börjar det däremot närma sig jul och julklappar ska inhandlas. Jag tänkte därför dra igång med smyckestillverkningen igen och hoppas på att jag får lite sålt, eller möjligen även få in några specialbeställningar (vilket alltid är roligt!).

För att se fler smycken som jag har gjort kan du hitta HÄR.
Lite smycken som finns till salu kan du hitta HÄR.

Hör gärna av dig om du är intresserad av en specialbeställning eller vill veta när jag har tillverkat några fler smycken. Om du är intresserad av att specialbeställa ett smycke till julklapp, tänk på att höra av dig i tid.

Har en hemsida, men tyvärr är den inte uppe just nu då den görs om.
www.desireedesign.se


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, tusen tack, dina ord värmer verkligen!



Måste säga att du har en underbar blogg, har suttit här en stund nu :) Underbara smycken och mycket pyssel, underbart för en pysseltok som jag! Ska lägga till dig på Bloglovin. Kram!

2009-11-05 @ 06:20:11
URL: http://sarasland.com
Postat av: Kajsa

Oh det där armbandet känner jag igen ;)



Det är ju ett jul motiv ;o Det är ju massa snö och sen ska det tillkomma ett par domherrar (fåglar) ;)

2009-11-05 @ 12:11:57
URL: http://kaufeldt.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej! Jag råkade komma till din sida på något sätt och vilka underbara smycken :) vart köper du alla pärlor och tillbehör? blev så sugen på att börja själv. ha det fint! /Martina

2009-11-22 @ 14:27:54
URL: http://martiiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0