aj.k.e.a

Igår var det fullt upp. Först på morgonen gick vi upp och gjorde oss iordning för att åka iväg till IKEA i Gävle tillsammans med Björnar och Catherine. Vi åkte iväg, efter lite småproblem. Vi skulle till IKEA i Gävle som sagt, men vi hamnade i Kupolen Borlänge (???!!!). Klockrent!


Idag ska vi helt enkelt göra ett nytt försök med att åka till IKEA.
Igår blev det istället lite shopping på Kupolen, dock inte av mig men jag var med och kikade lite.
+ att jag och Christian åt på Tacobar, muumsigt!

På kvällen sen blev vi minsann bjudna på mat av herr Björnar och då åt jag en rullkebab ifrån Bjurs, jomenvisst det gjorde jag. Sedan kollade vi på idol, och efter det spelade vi skissa&gissa. Supertrevligt och roligt!

Nej, nu måste jag äta frukost och göra mig iordning. Kl10 ska vi åka iväg till IKEA, IKEA. Ja, IKEA inget annat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0