åter i Grycksbo ,

Så var jag åter hemma i lägenheten igen. Tyvärr så är inte älskling min hemma eftersom han jobbar inatt så jag får träffa honom först imorgonbitti när han slutar jobbet. Längtar!

Igår firades Louise som fyllde 18 år, och det blev utgång för hela slanten. Det var mycket trevligt, med mycket trevligt sällskap. Träffade en massa vänner som det var läänge sedan man träffade. Mycket lyckad kväll måste jag säga.

Idag åt jag (tillslut) på McDonalds, vilket var väldigt gott eftersom jag var vääldigt hungrig.

Nu är jag istället väldigt trött och tänker minsann göra mig klar för att sova, borsta tänderna! Sedan ska jag krypa ner under mitt täcka, somna och sova för att sedan vakna upp tillsammans med min kära igen. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0