biokväll ,

Inglourious Basterds


Ikväll är det biokväll. Var otroligt länge sedan jag var på bio faktiskt, så det ska bli mycket trevligt att gå på bio igen. Jag & Christian + Björnar & Catherine ska iväg och se Inglourious Basterds här i Falun. yey!

Något lite mindre roligt är att jag har haft ont i huvudet och haft lite problem med halsen, tror dock inte det är någe illa eftersom det redan början kännas bättre och jag känner mig faktiskt frisk förutom att jag är otroligt seg bara. MEN det blir ingen träning för mig idag, utan tar en vilodag utifall så det inte blir värre. Träning får det bli imorgon istället. Ska försöka ta mig ut på en liten vandring i byn i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0