färsk frukt ,



har ätit Björnbär ifrån busken ute på gården ,
hittade även ett moget plommon under plommonträdet.

Det är ju så underbart att äta frukt och bär som växer fritt på buskar och träd. Nu när jag är här hemma i Lohärad finns det lite frukt och bär som växer ute på gården. Synd bara att jag inte kan äta äpplen, men ska nog sno med mig några hem till Grycksbo så kan man baka en äppelkaka. mums!
När jag flyttar till ett hus med tomt så ska jag minsann ha alla möjliga frukter och bär som växer där.


Kommentarer
Postat av: cat

Ja, Björnar vet ju inte om han får vara kvar på bruket så därför skyndade han sig att boka in ett besök av mig hos sin bas så jag skulle hinna få se hur det ser ut där.. Nästa gång är det din tur att vandra runt i värmen där :P



Mysigt med björnbärsbuskar! Yummie!

2009-09-24 @ 09:25:18
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0