höstfint ,


Härliga höstfärger i solnedgången ,

Idag var jag och kollade mitt knä som har spökat lite under hela sommaren. Nu var det ju så att det inte finns något man direkt kan göra åt det, men det är i alla fall inget "farligt". Får se om det börjar göra så där otroligt ont igen för då kanske det blir en till undersökning. Hoppas jag klarar mig!

Annars idag har jag och mor min varit och kikat i butikerna i Norrtälje. Jag skulle köpa mig strumpbyxor på H&M, men INTE det inte, där fanns visst inte de jag vill ha. Får åka in till Falun sen när jag kommer hem istället.
Tog en fika, trevligt trevligt. Sedan kollade vi på en rad andra saker. Jag har kommit fram till att jag vill ha en dunväst till hösten. Om jag någonsin får pengar till det får jag vänta o se.

En sak som jag lade märke till är att det är otroligt tråkiga blomlådor i Norrtäljestad detta år, då det är nya som fixar iordning dessa. När jag var med och hjälpte min far med detta var det minsann annat.
Sen funderar jag fortfarande hur det kan vara nödvändigt med TVÅ stycken apotek i den lille staden + ett vid sjukhuset. För övrigt hade en del butiker stängt ner och andra flyttat till nya lokaler. Där ser man.

När jag kom hem igen tränade jag lite tillsammans med mina bröder. Nu är jag allt igång med den nya träningen, vilket behövs! Imorgon blir det en till träning med storebror.

Nu ska jag försöka få hela familjen att kolla på film igen.
Kollade faktiskt på film igår, mycket trevligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0