mat hemma ,


Idag stod det köttbullar&pasta på matlistan men jag var ju då inte ALLS sugen på detta till middag,
istället blev det hamburgare och egengjorda pommes. Yepp, jag skalade och skivade upp stavar av potatis vi hade hemma. Duktigt va ;)

Nu har älskling gått och lagt sig, eftersom han ska upp tidigt och jobba imorgon, och jag sitter och slötittar på TV. Kl:22 börjar ju True Blood, vilket jag inte kan missa!

Blev så otroligt sugen på godis efter maten, ville ha det så mycket att man nästan blir sur och irriterad. Men inget godis har jag ätit, även om jag fortfarande är otroligt otroligt sugen på det. usch!
Har inget godis hemma, så får helt enkelt vara utan.

Idag har jag faktiskt städat och tvättat. Yes, nu är nästan all smutstvätt tvättad.
Får se vad morgondagen bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0