solstråle ,

Så var i alla fall en del av träningen avklarad. Tänkte att jag kör den sista delen på gymmet med Christian. Sitter nu och väntar på att karln min ska komma hem, men det är fortfarande mer än 1 timme innan han slutar på jobbet. Har i alla fall diskat och håller på o tvättar lite, samt att jag har packat en del av det jag ska ha med mig till Lohärad redan (resten av packningen kan jag inte packa ner förens efter träningen och dusch). Kommer troligen glömma något, det gör man alltid. Som tur är att jag inte ska vara borta så länge, tror jag.

Föresten så fick jag INTE mitt packet igår.
Kanske är som du säger Catherine, packet med adressen Grycksbo har en viss förmåga av att försvinna(?)
Hoppas det kommer på måndag istället, får ringa Christian och fråga då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0