vackrast ,



Sötaste Bianca bara växer och växer. Hon är fortfarande en liten bebis i mina ögon, men hon har allt vuxit lite från det att hon flyttade in. Hon ska hela tiden vara med vad man än gör. När man ska laga mat eller baka så klättrar hon upp och lägger sig på ens axel så att hon också får vara med. Helt underbar är hon.
Sedan lägger hon sig i ens famn (eller på datorn) när hon ska sova.

Idag har varit världens segaste dag. Har haft mensvärk i stort sätt hela dagen, samt att jag har huvudvärk. usch!
Jag hade tänkt att jag skulle få lite gjort idag, men icke. Har varit på så sämst humör. Imorgon får det allt bli ändring. Just för tillfället sitter jag och tittar på lite friidrott på TV4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0