friday ,

Har precis tittat på solsidan, det är ju så jäkla roligt. Klockren serie! Fick åka in och jobba idag då det var lite sjukdom på jobbet vilket resulterade i några extra timmar åt mig. Såg även att jag hade några fler tider nästa vecka nu också, så jobbar i alla fall tre dagar nästa vecka, även om det inte blir så många timmar så har jag i alla fall lite o göra + att det blir lite klirr i kassan. Idag betaldes även resten av pengarna för Italienresan in och nu är det bara tre veckor kvar tills vi åker. Kommer bli jäkligt skönt att bara träna träna träna och sedan äta Italiensk pizza. Hoppas som sagt även komma i hyffsad form tills dess.

Får se om det händer något roligt i helgen. Jag ska väl kanske hälsa på hemma hos Catherine en sväng i alla fall och titta på lite Förhäxad(?) Vi ligger efter i tittandet på den serien just nu och har lite o ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0