roadtrip ,

Dagen idag började med att jag och Cx3 åkte iväg till Lager157 och kikade lite. Inhandlade ingenting direkt, men kikade runt lite. Sedan kom jag hem en stund innan vi (jag, Catherine och Caroline) åkte iväg, efter mycket om och men, till Kupolen. Där inhandlade jag kattmat(!) och gjorde en trevlig upptäckt. Veckan som kommer visar om jag måste åka till Borlänge igen och hoppas i sådana fall att det jag ska ha finns kvar. Resan till Borlänge kändes ju tillslut lite onödig,

- MEN Catherine! Jag har här på kvällen kommit på att du faktiskt fick med dig skålarna hem för ett bra pris!
Så resan var kanske inte helt onödig ;)


Under kvällen här har jag och älskling äntligen tittat på Män som hatar kvinnor. Det var en bra film och jag ser fram emot att se film nr2. Nu börjar det snart närma sig klockslaget då jag ska krypa ner under täcket och sova. Imorgon väntar en dag med träning och mat-handling. TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0