update ,

Dags för en uppdatering. Igår jobbade jag och sen efter jobbet var jag så seg i huvudet så blev ingen träning. Efter att jag fick lite mat i magen och Christian åkt till jobbet begav jag mig hem till Catherine för att titta på lite Förhäxad. yeah, that's right! Nu äntligen är vi igång med serietittandet igen och vi betar oss sakta men säkert framåt avsnitt för avsnitt. Är ju inne på säsong 7 nu och sedan är det bara en säsong(8) kvar efter det.

Idag var det tidig väckning som gällde och redan kl04.30 ringde klockan då jag började jobba kl6. Efter att klockan ringde ville jag egentligen bara ligga kvar i sängen och fortsätta sova, men det tycker dock inte Bianca som direkt efter väckarklockan började med sin väckning. Jobbade 6-12, kom hem och åt lunch, tog mig en så kallad powernap på soffan för att sedan åka och träna. Träningen gick för övrigt mycket bra idag och jag ser helt klart framsteg, även om det är långt kvar till formen är på topp! Hem igen, äta middag och nu ska jag duscha för att sedan gå o sova. Är sådär trött i kroppen som man kan bli efter en träning och jag känner att jag måste hinka i mig ett stort glas vatten för att sedan bädda ner mig i sängen och vila upp mig tills imorgon så att jag inte mår kasst då.

Imorgon ska bilen in på verkstan och sedan ska vi nog åka och handla lite.

Nej, nu säger jag tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0