2010-05-13

Dåligt med uppdatering här? SVAR JA!

Igår jobbade jag 6-11 och var ganska seg när jag kom hem. Efter ett tag somnade jag på soffan och sen när man vaknar är man ju inte direkt piggare kan jag lova. Blev inte mycket gjort igår, men eftersom jag var så duktig i tisdags och städade och greja i typ 3 timmar så gör det inte så mycket.
Idag ska jag iväg och jobba i 3 timmar, inte så mycket men det är i alla fall pengar. Gör ju inte så mycket att vara upptagen ett tag eftersom regnet vräker ner utanför fönstret. Jag var i alla fall lite duktig idag och tog tag i tränandet igen, dock bara en lätt joggingtur ute i regnet, innan frukost, men det är alltid en början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0