sunshine ,

Så var det en ny vecka igen. Sitter o väntar på att klockan ska bli 10.45 då bussen går, ja jag måste ta bussen till jobbet idag då Christian behöver bilen hemma p.g.a. jour. Vi måste köpa hem en cykel!
Det ser ut o vara ganska fint väder ute idag, vilket gör det lite tråkigt att jobba eftermiddag, men man kan ju inte få allt. Under veckan ska jag försöka få ordning inne i klädkammaren. Måste köpa hem en byrå för att sedan städa bland alla kartonger och påsar som står och samlar damm. Ska även försöka få lite ordning ute på balkongen. Måste komma på hur jag ska lyckas hålla Bianca därifrån. Idag stog den lilla kattdamen och tuggade på min gurkplanta. Matte blev mycket mycket arg!

Hade tänkt att jag skulle varit ut på en liten joggingtur imorse, men då jag kom på att jag var tvungen att ta bussen och en timme ifrån min morgon försvann fick helt enkelt joggingturen vänta tills imorgon. Måste deklarera ikväll, SUCK! Att jag alltid ska vara ute i sista sekunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0