klapp på huvudet

Idag var jag, Christian, Björnar och Catherine iväg till gymmet. Det var första gången på väldigt länge som jag satta min fot inne på gymmet. Det kändes bra och nästa besök blir redan imorgon. Kanske ska kasta in en joggingrunda på söndag så kan man nästan säga att jag är inne på träningens bana igen.

Just för tillfället sitter jag och tittar på Idol och äter chips och ostkrokar. Jag gör som när jag var mindre och varvar chips med ostkrok så att det blir en så kallad chips-ostburgare. Jäkligt gott kan jag tala om. Har du inte prövat denna variant rekommenderar jag dig att göra det. Har även en mysig misse i famnen. Så kelsjuk.

Imorgon väntar en dag full av uppgifter som jag nu har skrivit upp på min "att göra"-lista. Ska nog redan ikväll försöka montera ihop mina trådkorgar och sedan bädda rent i sängen under pausen i Idol. Efter Idol sen blir det nog ett Vampire diaries avsnitt på datorn. Sen skulle jag nog kunna vara vaken hela natten och pyssla med olika saker. Men får nog sova o gå upp i tid imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0