uppdatering.

Är hemma i Grycksbo igen sen några dagar tillbaks. Idag blev en jobbdag på min semester då jag tyckte att Lotta skulle få fira midsommar ifred. Imorgon är jag ledig, men sen drar jobbet igång på riktigt igen. jobb jobb jobb.
Det har inte blivit mycket midsommarfirande här hemma inte. Men vi kan grilla en annan dag + att det kommer ett nytt midsommar nästa år. Det är sant!
Försöker övertala mina föräldrar att de kan komma upp hit o fira pappas födelsedag om två veckor. Får se om jag lyckas. Lite tveksamt.
Övrigt. Inte mycket. Vi har lyckats få lite gjort på stugan, och imorgon blir det mer arbete på den så att vi kan övernatta där inom kort.
Föresten Catherine, nu måste vi ta en titta-på-SATC-dag snarast!!

Nej, nu ska vi titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0