ett halvår senare .

Den 13 december 2012 - Lucia. Idag är det 6 månader, ett halvår, sedan jag och Christian var inne på förlossningen med vår lilla nyfödda flicka. Så liten. Så söt. Tänk va tiden går fort. Alla säger alltid det, och det är faktiskt så. Tiden springer iväg. Jag minns när jag satt hemma med det lilla knytet, eller till och med när magen fortfarande var kvar, och tänkte på hur mysigt det skulle bli till jul. "Tänk då är skruttan ett halvår". Det gick inte att föreställa sig att vår lilla skulle bli så stor, men nu är vi här och det känns inte det minsta konstigt. Känns helt rätt. Varje dag händer det nya saker. Idag, på sin halvårsdag, bestämde sig Elina för att börja DRA sig framåt. Hon kommer inte långt och det går inte fort, men de där få cm som behövs för att nå sin leksak de klarar hon av. Får se hur länge det dröjer innan hon kryper runt på golvet.

Hur som helst. JÄTTESTORT grattis på din halvårsdag min älskling.
Du förgyller varje dag här hemma. Vi älskar dig så mycket. Du är vårt allt <3
Detta har varit den bästa 6 månaderna i mitt/vårt liv. Och många fler väntar.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0